ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ

ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ..''ευ''=καλο,τελειο

RADIO-MUSIC

RADIO-MUSIC
OI.METHISTANES

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Η σύγχρονη τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της στον «παραδοσιακό» τύπο

Mια νέα εποχή τόσο για το χώρο της διαφήμισης όσο και για τα παραδοσιακά ΜΜΕ ξεκινά από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.Για πρώτη φορά, στις σελίδες ενός «κλασικού» περιοδικού θα φιλοξενηθεί μια video-διαφήμιση,που θα εμφανίζεται αυτόματα στον αναγνώστη κάθε φορά που θα φτάνει στη σελίδα που τη φιλοξενεί.
Η video-διαφήμιση θα φιλοξενηθεί σε επιλεγμένα αντίτυπα του αμερικάνικου περιοδικού ποικίλης ύλης «Entertainment Weekly».Το πλαίσιό της θα έχει το μέγεθος ενός κινητού τηλεφώνου και θα διαθέτει επαναφορτιζόμενες μπαταρίες.Για την εγκατάστασή του θα χρησιμοποιηθεί η ίδια τεχνολογία με αυτήν των ευχετήριων καρτών:η τεχνολογία των τσιπ.Μόλις ο αναγνώστης θα φτάνει στη σελίδα του έντυπου όπου βρίσκεται η διαφήμιση, το τσιπ θα ενεργοποιεί την οθόνη της,η οποία θα μπορεί να μείνει ανοιχτή έως και 40 λεπτά.Στις 18 Σεπτεμβρίου οι κάτοικοι του Λος Άντζελες και της Νέα Υόρκης θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθευθούν τα τεύχη του περιοδικού με τις «ζωντανές» διαφημίσεις, οι οποίες αρχικά θα προβάλλουν τηλεοπτικά προγράμματα του αμερικανικού δικτύου CBS και διαφημίσεις τις εταιρίας αναψυκτικών Pepsi.
Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται,έστω και σε πειραματικό επίπεδο,η τεχνολογία e-ink (ηλεκτρονική μελάνη).Ανάλογη προσπάθεια πραγματοποιήθηκε πέρυσι από το ανδρικό περιοδικό Esquire,με την έκδοση ενός εξωφύλλου στο οποίο παρουσιάζονταν εναλλασσόμενα μοτίβα.Η τεχνολογία της «ηλεκτρονικής μελάνης» αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία λειτουργούν τα ηλεκτρονικά βιβλία (e-books) και συνδέεται με τη «μαγική» τεχνολογία της Daily Prophet,της εφημερίδας του Harry Potter!Ας σημειωθεί ότι η Americhip,η εταιρεία που ανέπτυξε τη μέθοδο του έντυπου video,έχει ήδη εντάξει στην υπάρχουσα τεχνολογία κι άλλα στοιχεία που διεγείρουν τις αισθήσεις,όπως η μυρωδιά.
Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο Rajesh Mirchandani του BBC,οι διαφημιστές έχουν συνειδητοποιήσει ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να τραβήξουν την προσοχή του καταναλωτικού κοινού στο προϊόν τους.Φόβοι εκφράζονται,ωστόσο,ότι τέτοιες καινοτομίες στα έντυπα Μέσα θα αυξήσουν την τιμή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: