ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ

ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ..''ευ''=καλο,τελειο

RADIO-MUSIC

RADIO-MUSIC
OI.METHISTANES

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Φίλοι για πάντα…

«Κι όμως αν το μητσοτακέικο σε εγγράψει στα τεφτέρια των φίλων της οικογένειας,δε σε εγκαταλείπει ποτέ.Μια ζωή θα είναι στο πλευρό σου και θα σε στηρίζει,σε αντίθεση με τον πρωθυπουργό μας,που δεν μπαίνει καν στον κόπο να σε πάρει για να σου πει έστω χρόνια πολλά για τη γιορτή σου»,εκμυστηρεύτηκε ένας βουλευτής στην ομήγυρη.
«Πάω στοίχημα ότι δύσκολα θα βρεθεί βουλευτής που θα πει ότι τον πήρε τηλέφωνο ο πρωθυπουργός για να του ευχηθεί χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή», συνέχισε ο πολιτικός.«Εγώ δεν έχω παράπονο,με πήρε η κυρία Μπακογιάννη στη γιορτή μου και μου ευχήθηκε τα καλύτερα»,είπε ο Γιάννης Μανώλης κάνοντας την παρέα να σκάσει στα γέλια,αλλά όταν ο κύριος Μανώλης αναφέρθηκε και στο διάλογο που είχαν, τα πράγματα σοβάρεψαν.«Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και ό,τι καλύτερο»,του ευχήθηκε η υπουργός Εξωτερικών.Εκείνος την ευχαρίστησε και,μεταξύ σοβαρού και αστείου, συνεχάρη την υπουργό για το κυβερνητικό σχήμα που έφτιαξε (εννοώντας ότι οι δικοί της πήραν όλοι υπουργεία).«Την κυβέρνηση την έκανε ο πρωθυπουργός και όχι εγώ»,φέρεται να ήταν η πληρωμένη απάντηση της υπουργού.Και ο συνδικαλιστής βουλευτής,ανταποδίδοντας τις φιλοφρονήσεις,συμφώνησε με την υπουργό,λέγοντας πως αν την είχε κάνει εκείνη,θα έβαζε και κανένα καραμανλικό στο κυβερνητικό σχήμα!
Ένα τηλεφώνημα,που αποδεικνύει το μεγαλείο που πρέπει να έχει ο ή η πολιτικός. Δηλαδή να τους αγαπά όλους πιο πολύ και από τη γνωστή φράση της τότε τηλεπαρουσιάστριας Μαρίας Αλιφέρη: «Σας αγαπώ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: