ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ

ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ..''ευ''=καλο,τελειο

RADIO-MUSIC

RADIO-MUSIC
OI.METHISTANES

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Μπαμπάς κατά λάθος


Με την γυναίκα μου δεν κάναμε παιδιά. Αν και κλείνουμε τον χρυσό αιώνα γάμου.
Δεν μας ευλόγισε ο θεός.Όμως η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια.
Ο σύζυγος της αδελφής της γυναίκας μου έλειπε χρόνια ταξίδι για δουλειές.Τα παιδάκια δεν μεγάλωναν με τον μπαμπά τους.Έτσι έμελλε ο ρόλος του πατέρα να πέσει σε εμένα.Μεγάλωσα όχι ένα,όχι δύο αλλά τρία παιδιά. Ήμουν πάντα δίπλα τους στο πρώτο τους μπάνιο στη θάλασσα,στις Κυριακάτικες βόλτες,στα δύσκολα μαθηματικά προβλήματα, ακόμη και στα πρώτα τους βήματα, τα έκαναν πατώντας πάνω στα δικά μου πόδια...
Στάθηκα πατέρας τους και στα εύκολα και στα δύσκολα. Όταν μάτωναν το γόνατό τους σκαρφαλώνοντας στα δέντρα, όταν έκαναν αταξίες συνομοτώντας να μην το μάθουν οι μαμάδες και τα βράδια που ξυπνούσαν από εφιάλτες... Μπαμπάς σε όλα.Δεν περίμενα τίποτα. Όμως πήρα τόσα πολλά.Θυμάμαι τον μεγάλο όταν πήγαινα να τον πάρω από το νηπιαγωγείο.Τον περίμενα στην πόρτα με την αγκαλιά μου ανοιχτή και εκείνο μια σταλιά παιδάκι να τρέχει προς το μέρος μου φωνάζοντας,"Μπαντέλα",όλοι νόμιζαν ότι έλεγε πατέρα. Δεν τους διόρθωνα.Δεν μπορούσε να πει "Βαγγέλης" και στην παιδική του γλώσσα αυτή η λέξη υποκαθιστούσε το όνομά μου.Η τσαχπίνα με τα σκέρτσα της, πόσο με έκανε να γελάω φορώντας πότε μαντήλια και πότε μεγαλίστικα ρούχα υποδυόμενη συγγενείς, φίλους ή ακόμη και τη γιαγιά τους.
Το μικρό μας... Έμαθε να με λέει "μπαμπά" και ποτέ δεν έπαψε.
Πώς τα φέρνει τελικά η ζωή...Από εκεί που δεν το περιμένεις σου έρχονται όλα. Αξιώθηκα να γίνω μπαμπάς.Με όλη την αγάπη που περικλείει η λέξη.
Κοιτώντας συγγενείς και φίλους που έγινα γονείς καταλήγω να πιστέυω ότι ήμουν πιο τυχερός.Μεγάλωσα τρία παιδιά.Έγινα ο μπαμπάς τους και τον κέρδισα αυτόν τον τίτλο.Όπως την παντοτινή τους αγάπη.Ανιδιοτελή μιας και τα παιδιά δεν θέλουν τίποτα μόνο μια αγκαλιά,ένα βλέμμα,ένα χάδι.
Η μεγαλύτερη χαρά μου ήρθε στο γαμό της τσαχπίνας,όταν ζήτησε από εμένα να τη συνοδεύσω.Τον "πατέρα " μου,όπως είπε.
Κρυφά κλαίω και ευχαριστώ το Θεό...Σκέφτομαι ότι άλλα άτεκνα ζευγάρια δεν είχαν αυτή την ευκαιρία.Αλλά και για εκείνον, τον βιολογικό τους πατέρα.Πόσο μεγαλόψυχος είναι.Θα μπορούσε να διεκδικήσει το μοναδικό του δικαίωμα κι όμως το μοιράζεται μαζί μου.
Είμαι ευτυχισμένος που έχω τρία παιδιά.Πρόσφατα έγινα και παππούς.Έχω δύο εγγόνια. Πώς τα φέρνει καμία φορά η ζωή!

1 σχόλιο:

zoyzoy είπε...

Χαίρομαι τόσο που βίωσες αυτή την χαρά.Καμιά φορά οι Θείοι που παίζουν τον ρόλο του πατέρα "απών" δένονται περισσότερο με αυτά παρά ο βιολογικός τους πατέρας.Αξιζες αυτόν τον ρόλο γιαυτό και σου δόθηκε απ'τα ανίψια.Φαντάσου να λείπει ο βιολογικός πατέρας απ'τη ζωή λοιπόν πόσο ανάγκη έχει το παιδί από ένα τέτοιο Θείο.Γίνεσαι Μμαμπάς για να δώσεις χαρά και αυτό έχει περισσότερο σημασία όχι "κατά λάθος"
Καλό απόγευμα!!